Здравейте. Проблема е следния. Пускам си вчера климатика и се чува едно съскане от време на време от въздуховодите. Въздуха който духаше не беше никак студен. До тук добре. Казах си ще ходя да го пълня, явно няма фреон. Малко по-късно обаче в едно задръстване колата вдигна почти 100 градуса. Когато спрях помпата на климатика и започна да се нормализира. Възможно ли е всичко да е от липса на фреон или имам и друг проблем/?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Климатика съска и не охлажда
Collapse
X
-
Аз не съм специалист, но мисля че най-сигурния признак е като не духа толкова студено колкото трябва. Аз например сравних с на един приятел 156-цата която охлади много по-бързо от мойта.Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Comment
-
колега ако може да ти ползвам темата.благодаря предварително.та и намен неми духа студено,компресора се чува как се включва но си духа топло,можели дае от клапата за топъл и студен ввъздух(и каде се намира тя,някой поправял лия е,и евентуално каде може дая оправят и колко пари)че сами се сещате лятото без климатроник нестава.та когато завартам врътката за градусите от топло към студено няма разлика.благодаря и чакам да помогнете.поздравиMercedes W202 - 200kompressor 99'
Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99'- ex''
Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'
Comment
-
Re: Климатика съска и не охлажда
Първоначално публикувано от 50 centЗдравейте. Проблема е следния. Пускам си вчера климатика и се чува едно съскане от време на време от въздуховодите. Въздуха който духаше не беше никак студен. До тук добре. Казах си ще ходя да го пълня, явно няма фреон. Малко по-късно обаче в едно задръстване колата вдигна почти 100 градуса. Когато спрях помпата на климатика и започна да се нормализира. Възможно ли е всичко да е от липса на фреон или имам и друг проблем/?/ долива се малко фреон и всичко се оправя
Comment
-
Мерси колеги, с доливането ми е ясно и вече потвърдено за което благодаря. Това което по-скоро ме притеснява е, че като пуснах помпата в задръстването колата вдигна бочти 100 градуса, а като я спрях се нормализира до 90. Та въпроса е това може ли да е от липсата на фреон?Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Comment
-
Колега,виж като пуснеш климатика дали ти се включва перката за охлаждане на радиатора,тя работи почти постоянно(на интервали включва и изключва),ако не го прави това,там ти е проблема![/url]Грях е, да я нямаш!!!АlfaRomeo-156SW/2.4JTD/Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI
Comment
-
А,сетих и още нещо от което може да загрява,задръстен с боклуци радиатор,имам предвид, не вътре,а отвън самата пита!Много внимателно с пароструйка решихме проблема,нямате идея какво изтече!Ако правиш тая манипулация,гледай ти я от автомивката да не мият радиатора от много близко,щото могат да преебат питата,заради голямото налягане на пароструйката!Тоя проблем го имах с предишната кола и точно като при теб като пусна климатика и загряваше,като го спра си минаваше в нормални граници!Дано съм бил полезен!Грях е, да я нямаш!!!АlfaRomeo-156SW/2.4JTD/Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI
Comment
-
Благодаря, беше ми много полезна информацията ти. А имаш ли идея перката дали работи на степени. Може би просто не ми работи 2-та степен ако има такава.Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Comment
-
Мисля,че е на степени,но немога да кажа на 100%.При други марки коли има две перки,една върти до една температура,а като загрее много се пуска и втората,от което съдя,че като си с една перка тя е на степени,защото при работещ климатик натоварването е много по голямо на мотора и иска повече охлаждане,а и фреона също се нуждае.Все пак нека някой специалист да каже,аз не съм монтьор!Грях е, да я нямаш!!!АlfaRomeo-156SW/2.4JTD/Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI
Comment
-
Фреонат е Р134а в системата се налива 20% специално масло което служи за смазване на компресора , това за питите пълни с боклуци (неоказва кой знае какво влияние) !Важно е перката/ите да включват, при недостик на фреон компресорат и вентилаторите невключват (климатика/троника неработи) !Има филтър в който има абсорбиращи влагата гранули и филтърна хартия , тея абсорбиращи топченца след време изчерпват капацитета си за сабрана влага и се раздуват доста (намират се междо две решетки) ,в следствие на това фреонат и маслото циркулират трудно оттам !Отдаването на температура става в задръстеният филтър ,а не в питата на купето !
Разпознаване:
Тръбата която влиза в филтъра трябва да е топлогореща ,тръбата която излиза от филтъра трябва да е със същата температука ,
ако има разлика в температурите на двете траби филтъра е запушен !
Вариянти :
-най-добре е да се вземе нов филтър предполагам ,че струва около 60-70 лева. въпросът е там ,че не се продават поне аз неоткрих в целия град в сички магазини и складове ,търсих и в други градове по телефона де ,но и там ненамерих!
-ако филтърат не е алуминиев мойе да се нагрее до 300*С за да се изпари влагата (казват ,че методът действа незнам несъм обеден)
Как направих аз срязах филтъра на три чести извадих всички абсорбиращи гранули оставих само филтърната хартия ,заварих с аргон и готово имам климатик !
П.С ако ми попадне нов филтър ще го сменя !
Некопувайте втора рака филтър щото е същата работа !Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)
Comment
Comment